lisannevdb.reismee.nl

Allemaal optredens!

Hola amigos!

De tweede week vrijwilligerswerk is alweer voorbij! En bovendien ben ik precies op de helft van mijn hele reis! Ik had nooit gedacht dat 2.5 maanden zo snel voorbij zouden gaan!

Afgelopen week hebben we heel hard gewerkt. We hebben de laatste outfits gemaakt, verder goefend met het toneelstuk, onze teksten uit ons hoofd geleerd, geschilderd in de Jakera Club, Spaanse les gehad, Engelse les gegeven en natuurlijk opgetreden!

De optredens waren helemaal leuk! Woensdag hadden we de eerste in een High School in Arapo. Het was wel even raar om op te lopen als de meest vreemde dingen (zon, wolk, koning, de wind, berd, en een toverfee) terwijl er 12 tot 18 jarigen naar je staan te kijken. Maar ze bleken allemaal heel aandachtig te luisteren en ze snapten zelfs onze grapjes!

De optredens daarna gingen wat rommeliger, maar alsnog wel leuk. Het is vooral een ervaring om alle scholen van binnen te zien en door dorpjes te rijden waar je normaal alleen maar langs rijdt. Elke keer kregen we naar een toneelstuk ook een lunch aangeboden. Elke keer hetzelfde, de kerstlunch! In december eten ze hier: kip met ei en olijven en rozijnen inbrooddeeg, gekookt in bananenblad. Jaja, klinkt best lekker he! Het was dat mijn maag deze week weer helemaal overstuur was, anders had ik er vast een hapje van genomen! :p Nee, ik heb het wel geprobeerd, maar het is niet echt iets voor mij...

We hebben ook elke avond engelse les gegeven aan volwassenen. Ik had Pedro al leerling. Dat was wel heel leuk omdat hij al behoorlijk was engels kan. We hebben ook een paar echte gesprekken gevoerd half in het engels half in het spaans, echt gaaf!

Volgende week gaan we beginnen met de activiteiten met de kinderen. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat, want wat ik tot nu toe van de kinderen heb gemerkt is dat ze echt hyperactief zijn! Dat laat ik jullie volgende week wel weten!

Liefs, Lisanne

Reacties

Reacties

Doreen

Leuk, dus nu is het echt anders, het vrijwilligerswerk ipv reizen, maar dit lijkt ook echt leuk! Optreden, les geven, met de kinderen, super! Mooi dat die optredens zo goed lukten, lijkt me toch een beetje vreemd tegenover leeftijdgenoten, maar dat ging dus goed! Veel succes ermee allemaal de komende tijd! Gaan jullie met kerst ook nog wat bijzonders doen? Dat je al 2,5 maand weg bent, best lang eigenlijk, maar gaat wel heel snel waarschijnlijk! Ga je al snel met je vader op pad?

Liefs!!

Manuela

Hoi Lisanne,
Lekker recept zeg voor een Kerst dinner. kip/ei etc.etc.
zonder dat je het door had, had je maag zich zelfstandig ziek gemeld.
Maar wat een belevenissen, geweldig gewoon.
Waar vier je Kerst, Thuis? Of ben je dan nog steeds op pad? Waar je ook mag zijn ik wens je een fijne Kerst en een gezond Nieuw jaar. Groetjes Manuela

Willeke

Ik ga je ook alvast een hele gezellig kerst toewensen en natuurlijk een geweldig 2009! kus willeke

Alja

Een heeeeele fijne kerst!! En geniet alvast van 't idee dat de nieuwjaarsduik straks lekker warm is!!!

Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!